in romania

alla inlägg ska heta "in romania", det blir lättare sen om vill läsa dom :) jag vaknade precis, klockan är här 13.00 och galet varmt! det är lite monligt men fyfan sitter här shorts och linne och det är varmt! galet. jaja, igår. åh, underbar första dag. var lite med släkten, åt lite, skratta och hade det mysigt. vid klockan sju gick vi ut. vi mötte min kusin, vi hoppade nästan på varandra av lycka och hon sa hela tiden omg kan inte fatta att ni äntligen är här!! vi gick till parculet(parken) och där satt nästan alla. träffade iallafall alla igår. var också med några barndoms kompisar, george & gabriel(bulgaru) och några till så jävla roliga. jag är så jävla lycklig här!!! nej, snart ska jag till mall och kolla runt och så ska vi sätta oss på starbucks och chilla. det blir några styckna som kommer också. nej, nu ska jag duscha och sen ska jag iväg! puss!
daniel igår på flygplatsen i polen

hemma hos raluca, med sötaste bibi!

daniel pratade väldigt mycket med akebono

hahaha, vi skratta väldigt mycket åt den här bilden :) kusin rux & bobo

nya människor också, det här är andrei som liknar andrei i sverige, haha.

min bästa bror!! han var lika glad som mig :D

rux & jag <3

INGEN kommer förstå den här bilden, men fyfan vad vi skratta i hundra år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0