in romania

åh, vilket underbart väder! många skulle nog klaga att det är för varmt men det är det inte! jag vaknade för typ en halv timme sen, väckte min kusin och sa att vi skulle gå och sätta oss vid vattnet. sen kommer nog några andra också. tar med mig solkrämen och vatten... för solen bränner som faaaan! nej, vill inte skriva så mycket mer... ni ska få se några bilder :D yep, jag måste byta om och så... :) varför har jag det så bra här? :D PUSS!!

mall varje torsdag kl 20-22- gratis mojito till alla :D

umgås med dessa för fullt! rux & edy!

fucking kärleeeek!!!!!!

tzoncu & alexutzu, älskar alexutzus cykel! :D

mojito night, cami, dani & roxana

vi hade två bord fyllda med drinkar :D

grannens söta hund, love him!

vi har tre kattungar också, underbara

vi träffar också våra barndomsvänner :D

Kommentarer
Postat av: natalia

ÅÅÅÅH DEN DÄR HUUUNDEN!! så jävla söt!



har ni fått katter :O:O:O när fick ni dom?? fett aaawiga!



miss u '<3

2010-07-13 @ 22:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0