in romania

har inte orkat blogga, haha. har vart helt död dom här dagarna! vi har vart ute till så sent och sen vakna tidigt för att hinna med så mycket. men jag ska inte klaga, verkligen inte. har inte tagit mycket bilder med mobilen dom här dagarna, bara fina bilder med fina människor med kameran, haha :)

i söndags grillade vi klockan 02.00 på natten och papuke tog hand om grillen och fan vad bra det var! för det var skit gott! kyckling och massa typ korvar och bröd. såklart, vin och cola också. vi gick hem vid 05? typ, minns inte faktiskt.
igår var vi inte ute så länge till 01.00 för jag var helt slut och min bror också. hahaha, vi satt bara i parculetz och prata, skratta och så slogs jag ännu mer med dragos, alltså alltid jag som blir offret när han har tråkigt :( nej, men sen lekte han runt med sin moppe. jaja, haha... klockan 16.00 ska vi till min faster och sen ska vi vidare till mall som är vid hennes jobb. kommer hem sent men då ska vi ut!
nu väntar en speciell person på mig utanför här med sin hund, nananna :D
aja, ni har det säkert bra i sverige! puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0