in romania

alltså mina beeeen! :(  jag är ju typ allergisk mot mygg, perfekt när man är här också... fucking mygg! menmen, igår var det galet. hade inte kameran med mig så har inga bilder från igår, lite mobil bilder har jag men orkar inte hämta den nu, hahaha :) hur som helst, vi drack bacardi mojito helt gratis hela natten fyfan vad roligt det var. vi gick vidare till insulita och där badade bebe och micki. fett roliga killar. vi gick vidare till parculet och pratade och hade det mysigt.

vaknade av att jag hade ont i mina ben och att pappas kusin var här. jaja, vi gick och handlade och fick hem en massa mat och gott. vi ska snart äta och sen ska vi nog ut. vill verkligen gå ut, det är så skönt ute!!! fucking 35 grader, perfekt liksom. jaja, idag fyller min kusin år, min älskade ruxi år!! och det ska vi fira stort! hon får en klänning av mig som jag köpte från sverige till henne :D
aja, inga bilder idag... puss!! njut av de härliga vädret som är i sverige!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0