in romania

yeeeessss!! vi är här!! vid havet, vi sitter på rummet nu och jag skulle se om det funkade med internet och allt och det gör det!! :D:D skit fint hotell och vi ser havet!! kan det bli bättre? sitter i rummet och typ svettas ihjäl, vi ska ner till havet om typ 10 min och bada, det är skit fint väder också. kommer nog skriva varje dag, så jag har något roligt att läsa när jag kommer hem! :D jaja, vi sitter här och lyssnar på musik och väntar på att min faster och farbror ska bli klara så vi kan gå. tralalala, vi är i mamaia! :D
PUSS!

bilderna tog vi precis, åååh.... lycka!! det skulle vara så PERFEKT om mina älskade föräldrar var här också(om ni läser det här, vi saknar er så mycket!!!!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0