in romania

yep, har inte skrivit på ett tag... men det har vart papukhes födelsedag och fyfan vad vi firade. en kväll jag aldrig kommer glömma i hela mitt liv. gud vad roligt det var. hahahaha, dom här människorna är galna, underbart galna. vi kom hem vid fyra och igår kom vi hem samma tid ungefär. men då satt vi bara ute och pratade om allt, så skönt med sånna nätter, man sitter ute och pratar. jaja, vi kom hem precis det var skit varmt och sen från ingenstans började det spö regna, vi gick in i en port och satt där tills det slutade regna och vi började gå hem... tror ni inte det börjar spö regna igen? hahaha, jo... så vi kom hem helt blöta. nu väntar vi på att en film ska börja, vi ska kolla på den och sen ska vi nog ut igen. åh, love it here!! :D hur som helst, nu ska jag chatta lite här. puuusss!!
myggen har ätit upp mig :( - så jag smörjer in mig med kräm som jag älskar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0