in romania

åh! vaknade klockan 10 för att en kille skulle komma hit för att fixa datorn, men nu kommer han inte...vi ska tydligen prata i telefon, vi får se hur det går :)

hur som helst, igår var det galet. först var vi la mall och där köpte vi inget, vi kollade runt, fick massa skratt attacker och så pratade vi med roxy massa, hon jobbar där. vi satt på starbucks i några timmar, det var liksom skit varmt sen från ingenstans började det spöregna, riktigt sommarväder. det regnade i typ 20 min och 10 min efter var allt torrt. alltså rumäniens väder är KNAS. hur som helst, det var skit roligt.
senare på kvällen träffade vi alla i parculet, hämtade lite godis... alltså ALLT var borta på 10 min, haha alla älskar det! sen började dom köra ett öl spel - boltz. hahaha, fulla och glada var alla. och fyfan vad vi skratta. nej, orkar inte skriver mer. idag ska vi till lite släkt och senare ska vi till mall, med ALLA det är öppet hela natten och det finns gratis dricka där så alla ska dit, blir intressant.
hoppas allt är bra i sverige! puss! ni får se bilder också!!
raluca & jag

igen, <3

i mall, dani, tzitzi(kusin) & ralu

vi skulle till ikea, hahaha min bror & kusin ville äta

vi köpte lite godis, så roligt att allt står på svenska hahaha

fina edy & fina ralu <3, men andrei förstörde bilden :(

gullet & ralu. gullet hade precis vaknat... klockan var liksom 17.00 hahaha

FINASTE LILLEBROR!! <3

tzoncu har börjat med sina bilder hahahah

alla åt godis hahaha :)

HAHA, edy & cami lät ingen komma nära påsen med godis hahahaha!

ralu & dani <3

BOLTZ BOLTZ BOOOOOOLTZ!!! hahahaha, bästa leken!!!

hahahahahhahaha!! fyfan, alla andra var på kiss på paus HAHAHA! alex, nykter som fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0