två bilder

sitter i mina föräldrars rum med min förskylda pappa. mamma ligger och sover för hon kom för några timmar sen från jobbet, stackars söta mami som jobbade idag klockan åtta på morgonen. medans vi andra låg och sov. hur som helst, så sitter nu pappa och jag här och nördar oss framför harry potter och fången från azkaban. pappa tar massa mediciner och har hes röst, medans min förskylning har börjat gått över.

imorgon ska jag till stan med natalia, tror jag iaf. kanske träffar några andra i stan också.. vi får se hur det blir. senare blir det att åka till bredäng för att fira mina föräldrars gudson. men innan dess ska jag ju till stan där jag måste köpa strumpbyxor, ett rikitgt måste. har bara ett par kvar, panik! vafan är det med oss tjejer och strumpbyxor? det är ett måste också liksom. aja, ska forsätta se på film, riktig degdag. imorgon ska jag ta igen dagarna jag har vart sjuk och ta och träffa människor! i need it! 

btw, kanske blir bättre på att blogga iår? HAHA, man vet aldrig

aja, puss!
bild ett; min bror och jag igår natt.
bild två; min söta kjol från monki, love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0