två år idag!!

godmorgon första lördagen detta år! haha, det här kanske börjar bli tjatigt.. men det går inte att sluta tänka så: omg, det är de första på det här året.. haha, geek. vill bara säga att jag somnade klockan sju idag, låg i sängen vände mig om hundrafemtiomiljoner gånger utan någon helt resultat. fick ett sista sms från andrei, HAHA som jag inte tänker skriva här. sen somnade jag till sist. och vaknade precis. måste fixa mig för att åka till stan, om ens natalia är vaken, för att shoppa!
NU TILL DET VIKTIGA!! MIN BLOGG FYLLER NÄMLIGEN ÅR IDAG!! TVÅ HELA ÅR! JAG VET HAR INTE VART DEN BÄSTA, MEN FETT ROLIGT! NÄSTAN I TVÅ ÅR HAR JAG SKRIVIT I DEN HÄR SKIT SAKEN, HAHA NEJ ÄLSKAR MIN BLOGG! MEN JA, GRATTISGRATTIS (till mig själv, för att ha orkat i två hela år, nästa kenza eller???- don't think so HAHAHA)
nej, nu ska jag forsätta titta på simpsons med min bror och sen iväg och städa mitt rum!
puss!

gillar inte de här egentligen,
men vad ska man göra?
finns inget bättre på just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0