torsdag

eftersom det inte går att ladda upp bilder på bloggen får de blir lite "torra" inlägg, haha.
hur som helst, idag har jag bara legat här hemma inte gjort något. verkligen, inte ett skit. imorgon ska jag ta mig till skolan för svenska lektion och sedan en redovsning som aldrig blev av igår eftersom datorerna hade lagt av. jätte roligt att åka enda till skolan i snöstorm för ingenting. verkligen, jätte roligt.
nu ligger jag i sängen och tittar på kanal fem. haha, juste har ni sett icas nya reklam? HAHA, så jävla rolig. när hon gör exakt som dom gör på gina tricot reklamerna, hahaha. jag älskar verkligen ica reklamerna! jaja, försöker ladda upp någon bild.. men det funkar inte :/ och på den andra datorn funkar inte internet. great liksom.
aaaaaaaja, hoppas ni har de bra.
PUSS!


Kommentarer
Postat av: michelle

ica reklamerna är bäst haha:D

2010-01-29 @ 11:49:19
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0