tisdag natt

men hejsan! sitter här i sällskap av dani, mohammed och rocky. idag träffade jag polina och maria i skärholmen där vi gick runt i typ tre-fyra timmar eller vad det var. dom shoppade lite och sen pratade vi en hel del. mysigt värre. det var riktigt roligt och träffas och prata. vi fick oss även en skratt attack, när jag skämde ut mig lite. hur jävla stor chans är det att just när jag nästan skriker "så jääävla liten!!!" så går det en dvärg förbi oss... alttså vad är chansen?!?!?! seriöst! vi skratta skit mycket. fyfan.

juan och andrei kom till skärholmen där vi gick till mig för att det var kallt ute. vi var här ett tag, drack lite och så spelade dom. sen visade andrei mig något på datan, höhö nu kommer jag se på massa tv från internet haha! sen gick vi ut, dom skulle hem. men min bror ringde och sa att vi skulle träffa honom och några till. så vi gick och gjorde det. vi satt och prata de mesta bara. sen åkte dom hem, hahaha juan till sollentuna och andrei till skarpnäck.. åt helvete bor dom alltså. så snälla som kom hit :) jaja, vi gick hem. och nu har jag suttit här ett litet tag. chattar med andrei och några till.
bjuder på tre bilder från idag!
puss!
bild ett; maria & polina.
bild två; juan hos mig.
bild tre; andrei hos mig.

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0