söndag

äntligen kommer jag in på den här jävla bloggen! hur som helst, sitter i mina föräldrars rum med pappa och tittar på rumänska nyheterna. alltså man sitter bokstavligen och skrattar åt allt de sjuka som händer där borta. sitter även och chattar med min kusin från rumänien. vi pratar verkligen om allt möljigt, hahaha. det var fett länge sen vi prata såhär, hur som helst.. idag vaknade jag väldigt sent pga. ett samtal inatt. men trevligt var det. jaja, har vekligen inte gjort ett skit idag. suttit och ruttnat. imorgon måste jag ut och göra något.

har inget att skriva egentligen, så tänkte bjuda på lite bilder från igår. typ två, tre styckna bara.
puss!
bild ett; natalia slår in presenter
bild två; gabriel och jag
bild tre; guddotter och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0