sätrabadet 2008

jag får riktigt grova minnen av den här bilden. avslutningen 2008. fyfan, säger jag bara. det var galet. sitta på blött gräs och ha det mysigt med alla som var helt packade och sen var det att springa igenom skogen för att polisen och ambulansen kom. vi samlades i sätra och tog hand om freja som frös och massa annat. kvällen slutade med att vi var hos anna och pappa kom och hämta mig därifrån. men gud, den här kvällen kommer jag aldrig att glömma i hela mitt liv. det är sånna här underbara stunder man minns och ler och tänker tillbaka på hur det var och saker som inte kommer bli desamma igen. den här bilden, väcker många minnen. jag älskar molnen på bilden. jag älskar att vi är så små på bilden. jag älskar att minnas den här roliga kvällen.
på bilden är det, ella, anneli, patrik, camilo, redda och adde. sen jag också.


Kommentarer
Postat av: michelle

minnen <3

2010-01-30 @ 11:47:04
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0