plaja d'aro

godmorgon! sitter här helt nyvaken och chattar med vlad. igår var det tisdag, var i skolan lite i onödan men de är alltid trevligt att träffa vännerna. åkte vidare till mammas jobb där det blev att leka och ta hand om barnen, älskar barnen på mammas jobb, dom är så härliga! jaja... efter lite flummande så åkte jag hem. där det blev middag, vet inte hur jag ska säga det på svenska. men det var riktigt gott iallafall!
nu sitter jag och tittar på biggest loser och ska snart upp och fixa mig inför skolan. sen ska jag till iuliana och plugga matte. det blir nog skit bra. de är redan onsdag vilket betyder att det är två dagar kvar till helg. men jag måste plugga mycket nu de här dagarna. 
ska inte terra er mer mycket mer text. skriver nog lite senare också! 
puss! 

bild från spanien,
vill bara umgås med familjen i värmen och solen.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0