onsdag redan?

godmorgon onsdag! det är redan onsdag, herrejesus! nej, men det är ju skönt. två dagar kvar till helg! ja, idag har jag ingen skola eftersom jag inte har valt bild som estetiskt val utan jag har valt musik. och det har jag i trean. så när de andra har bild har jag ingenting. det betyder ingen skola för mig idag eller imorgon tror jag. men imorgon måste jag nog förbi och prata med några lärare för att bli av med mina rester. hur som helst, här sitter jag nu typ helt död. funderar vad jag ska göra idag... vill inte ligga hemma hela dagen och göra nada liksom. men alla andra har ju skola... tråkigt ju. nej men haha, nu ska jag forsätta växla fram och tillbaka från biggest loser och top model. så im out! hoppas ni har de bra!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0