massa bilder

höhö, hejsan alla. skrev inget mer igår eftersom vi fick gäster, då natalia och hennes familj kom hit sen kom dani och iuliana hit. vi satt, åt middag. prata, fika och sådär. natalia och jag började titta på film men hann inte se klart den för dani skulle skjutsa oss hem till natalia där jag skulle sova. det blev mycket data, ta kort och se på film hos natalia. bilderna från henne kommer jag nog få imorgon eller något. hur som helst, när vi gick in i hennes rum så ringde vi runt till folk. det blev juan och bogdan som fick lida. hahha! ja, det som vi prata om tror jag att vi håller för oss själva för vi vill inte bli busted här, HAHA! natalia och jag skratta tills vi fick ont i magen iallafall. somnade till sist.
vaknade idag av att natalia inte låg kvar i sängen och att telefonen ringde. gick upp och såg att natalia var i vardadsrummet. kröp undet täcket brevid henne och somnade om. vi tittade på film, lyssnade på musik och skratta som fan. sen gick vi upp vid 4? satte oss vid datan lite sen åkte vi till skärholmen där natalia fick hem lite saker. själv ska man gå dit och köpa saker imorgon. haha you gotta love it.
imorgon ska jag då först till skärholmen sen ska jag till centralen med angelina och sen vid sex får vi gäster. då det blir middag och fika säkert. massa prat, skratt osv. jaja, orkar inte skriva så mycket mer nu. ska nog ta och säga godnatt!
bjuder på lite webcam bilder också!
PUSS!
                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0