lång dag

åh kom precis hem. det har vart en lång dag idag. men härligt har de vart. först när jag går på tbanan ser jag att matilda och natalia går på samtidigt. går fram till mattis säger gott nytt år och sådär. sen när vi var i stan, stannade hon kvar med oss som skulle shoppa. jag älskar att gå och shoppa med natalia, för hon älskar nämligen att hålla alla påsar, både för sig själv och mina! så det är väldigt skönt, men hur som helst, mattis var med oss och gick runt och vi pratade och sådär, länge sen man träffa henne eller prata med henne. vi skulle höras av och sen gick hon. medans natalia och jag forstatte shoppa. fick med mig strumpbyxor(WOHO!!), en kjol och en t-shirt!
när vi var klara åkte vi till henne, där hon var ensam hemma. tills hennes bror kom hem och sa att han skulle ha fest så natalia och jag gick ner, där det även var fest för att gudsonen(mammas&pappas) fyllde år. där satt vi ett bra tag. prata även mycket i telefon med bogdan, alltså den där killen han är fett rolig, man sitter verkligen och skrattar så att folk tittar. hahaha, bogdan jag vet att du älskar mig! HAHA! nej, men... åt mat och tårta. sen var det att sitta med dom vuxna och skratta tills du får kramp i magen. speciellt när iuliana drog ett skämt, fyfan vad vi skratta! kan inte skriva det här på svenska för det blir helt och hållet fel.

nu är jag hemma, efter klockan 14:00, haha.. fyfan. lång dag. imorgon vet jag inte vad jag hittar på, men något hittar jag nog på ;) jaja, ska sluta skriva, bilder från idag kommer nog i imorgon, eftersom jag inte orkar ladda upp bilderna från mobilen just nu. bjuder på en dålig cam bild haha som jag tog när jag kom hem! men hur som helst. hoppas ni hade det bra på den första lördagen det här året! för det hade jag!
PUSS!

jag, just nu. är rätt så trött efter bara 5 timmars sömn, haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0