here we go 2010!

godmorgon 2010! igår var det en lååång natt. det var riktigt mysigt. vid klockslaget skålade vi, familjen och varje år vi gör det börjar jag gråta. haha, jag veeeeeeet.. helt sådär varför? men det känns så skönt, nytt år liksom. nu har vi två år kvar att leva sen byebye hela världen. driver, men man vet aldrig. ja. men hur som helst, idag blir det sängliggande och glo på massa film, nu börjar smekmånaden.. höhö. sen klockan 18:00 är det harry potter.. jag vet(a) jag är fetaste nörden men jag älskar filmerna, hihi. jajaaaa.. ska sluta skriva!
imorgon är det hela två år jag har haft min jädrans blogg! tänk två hela år. fyfan. aja! nu har filmen börjat!

haha en riktig morgonbild kan jag bjuda på, kanske lägga mig igen. gonatt 2010?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0