helg

ska dra helgen lite snabbt nu då.. eller försöka iaf.
fredag;
ja, antonios fest. vi åkte hemifrån vid halv sju? och var där runt sju tiden. i början var de bara vi, family liksom. där vi åt, prata och myste. antonio kom till sist och vi gratta han lite och sådär. sen börja de komma massa folk. på riktigt, det var galet mycket folk. vi dansade hora(rumänsk folkdans) skit roligt.. alla gick upp och dansa, alla hans kompisar också. hahaha, skit roligt. sen så forsatte vi dansa och sådär. tills yaran tar micken från dj:en och säger att alla ska gå ut. så alla går ut och står där ute och vet inte vad som ska hända... och då börjar fyverkerierna smälla. alla börja skrika och blev helt hypade sen sjöngs de ute på svenska och rumänska. sen gick vi in där de blev att sjunga igen med tårta på ingång. sen börja alla dansa igen och så drack alla. alltså herregud, jag lovar jag tror inte det fanns EN tjej som var nykter där förutom typ amanda, natalia & jag. jaja, skriver lite på rumänska för hahah de var i släkten vi sa så "parca e concurs care e ce mai mare curva"- alltså man kunde tro dom tävlade om vem som kunde orra sig mest. för jag lovar haha några tjejer skäms inte alltså. aja, sen hade antonios kompisar hyrt en strippa åt honom, hon dansa tralala sen gick hon. det var en rikitgt lyckad kväll med mycket dans och skratt. i slutet var de en tjej som bråka med mig men det fixade sig i slutet, haaa. hon bad om förlåtelse direkt när hon fick veta att antonio var min kusin, hahah fail. åkte hem vid halv fem, fem? något sånt.

igår åkte vi till familjen popovici och åt, prata och skratta. stannade över natten och hade de mysigt med natalia. vi tittade på film och prata till sent.
idag är det den 24 januari. förutom att antonio nu är lagligt 18 år & patrik 17 år, så är det 4 år sen morfar dog.
skriver om det lite senare. för nu orkar jag inte.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0