härligt med lördag

lördag! har redan skrivit en gång med det försvann.. orkar nog inte skriva om allt. men lite text måste jag få till. ja, igår mådde jag inte alls bra. hade ont i huvudet och mer än de behöver ni inte veta. sitter här hemma ensam och lyssnar på musik. ska fixa disken och sen fixa mitt nytvättade hår, måste vara klar när pappa kommer. vi ska förbi skärholmen och köpa några skor till mig. woho! juste, pappa åker till tokyo nästa vecka... alla som känner mig sådär bra vet att pappa oftas brukar resa med jobbet och sådär. han ska vara borta i tio dagar, det är alltid så att jag brukar sakna honom. det är så roligt att ha han här hemma, alltid någon att pussa ihjäl och skämta med. min papi är så söt, älskar honom så mycket! men det blir säkert mysigt som vanligt när pappa är iväg med mamma och bror.
om en stund ska jag till natalia också. blir nog mysigt som vanligt. jag älskar att vara med henne, man kan verkligen bara VARA. vi kommer nog säkert sitta vid datorn och skratta ihjäl oss åt en massa. sover nog över där också. hur som helst! nu var det disken som väntade!
puss!

jag just nu, hahahaha... bjuder på mig själv alltså.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0