fredag

hallå där! gick och la mig klockan 06:00, tittade på film och chatta och prata med andrei tills då också. stackarn, skulle till skolan klockan 10:00. hahaha. jag sov tills klockan 12:00 då mamma väckte mig för att vi skulle ner och shoppa lite. det gjorde vi. hittade lite saker, höhöh. som vanligt. hur som helst. åkte hem, bada fixa mig. lyssnade på musik på högsta volym. rasmus ringde mig och så bestämde jag mig för att gå ner och träffa honom nerre i centrum. det gjorde jag. vi gick en runda runt skärholmen. sen hoppade vi på tbanan där angelina satt för hon skulle nämligen tillbaka till östersund. haha, synd. -30 grader där uppe. men det var trevligt att träffa henne. vi väntade på tåget med henne sen var de bara att säga hejdå. rasmus, min bror och jag åkte vidare till bredäng där vi blev kvar en stund hos natalia. där vi åt lite och prata en del. sen var det bara att ta bussen hem. där gästerna väntade. det blev middag, fika. massa mys. det var riktigt trevligt! vi prata massormassormassor. det gillar jag, hahaha. hur som helst. somnade till sist och vaknade för en stund sen och nu sitter jag återigen och chattar.
orkar inte skirva så mycket mer just nu. är helt döööd. måste verkligen sova inatt... höhö vi får se hur det blir. men nu ska jag forsätta prata med folk och sluta skriva! tänkte bjuda på en bild som togs idag. på min heta man, rasmus!
ciar! daca cititi in romana, sa stiti ca nu e translateu bine deloc! e un kkt! vb serios... deci la poze nu am scris allah, ce plm :)) GOOGLE TRANSLATE=KKT!
hoppas ni har det bra!
puss!

mr. hot ällah?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0