ett tag sen

amen hejsan! jag vet jag vet. har vart världens sämsta på att blogga. men jag har verkligen inte haft någon lust alls. sitter, eller rättare sagt ligger just nu i sängen helt mätt efter middagen och tittar på tv. lax med potatis och sallad blev det. det gillar vi! hur som helst så har jag i helgen vart hemma och umgåtts med natalia. vart tjockisar och ätit massa gott! men vafan.. man lever bara en gång. hur som helst ska inte skriva värsta inlägget nu, utan de får bli något imorgon också.
idag i skolan hade vi massa kul iaf, prata massor om illuminati... eller hela vår dag bestog av att prata om det. det blev mycket skratt men andres lyckades till slut att nästan övertala ida. hon blev helt inne i allt, medans jag satt inne på facebook och spelade. vi hade senare engelska lektion där jag bara satt. sen var det att sitta lite med nadia, katra, ipti och ida. massa skratt där också. hur som helst, sen åkte jag till bredäng.. mötte kristian och så gick vi till iuliana. där jag pluggade och fick rätt så mycket gjort. nu sitter jag här och chattar lite.
hoppas era dagar har vart bra!
puss!

ja, vi är helt normala.. ja jag vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0