citronerna väntar

hej fredag! efterlängtade fredag! ja, var i skolan för en lektion. fixade senare lite med min grupp och vi gjorde om lite saker i vårt arbete. hähäh, busigt. åt lunch.. där jag tryckte i mig tre hamburgare, alltså jag ÄLSKAR mat. det går inte att få nog, hahaha låter som världens fetaste människa men guuud, maaaaat <3 haha! jaja, åkte hem och nu sitter jag här.
nu väntar citronerna på att bli pressade så ska göra det snart, sen ska jag lägga mig i badet en stund. sen tror jag att jag lägger mig en stund och sover. för annars kommer jag verkligen inte orka vara upp till sent idag. och det vill ja ju, vill inte missa något. jo, idag firar antonio sin 18-års dag. för er som inte visste är det natalias storebror. hur som helst, han blir 18 på söndag men firar det idag. det blir nog sjukt nice! det blir självklart mat, tacos där borta. och massa annat gott. bjuder en bild från förra året på mig och antonio.. haha efter jag hade kommit hem från underbara chile!

haha, när jag hade mina glasögon juuu.
lägg märke till att vi nästan gör samma min, haha. roligt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0