a lot like love

sitter och tittar på den här härligt söta filmen som snart är slut. är fortfarande ensam hemma och vet inte riktigt när dom andra kommer hem. jag har äckligt ont i mitt vänstra öra, har ingen aning varför. börjar dessutom bli hungrig... alltså jag och mat. kan inte få nog. ska nog äta pizza, en feeeeeeeeet kebbabpizza, mmm... va gott! :D
åh, imorgon är det måndag dvs. matte på morgonen och sen är de case på förmiddagen och på eftermiddagen ska vi på teater med svenska gruppen. ingen aning va de är för teater har en stark känsla av att de inte kommer vara så jätte rolig men vad gör man inte för ett bra betyg i svenska b? höhöh, precis.
alltså den här filmen är underbaaaaaaar... så söt!!!
nu ska jag nog äta och ha ont i örat i min ensamhet, HAHA.
fick precis sms från bror att han är hemma snart, alltså en timme eller något.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0