tisdag

tisdagtisdagtisdag! yes, vad ska man säga? imorgon är de redan onsdag, jävlar! idag vaknade man i tid och gick hemifrån klockan tjugo över åtta. natalia hoppade på och vad tror ni händer? jo, precis det blir stopp på hela röda linjen. kom fram till skolan klockan tio över tio! det tog mer än en timme att komma till skolan! höll på att bli galen, lovar. men kom fram, satt med andres, osse och ida. de blev lunch sen var det bara att gå upp och få lite gjort. gick ner till cafet där, verra, natha, anjos, johanna, emmy, ida och jag bestämde oss för att åka till aspudden, hahahahahaha. jani, mer än så behövs nog inte tas upp här. men sen åkte ida och jag vidare hit. vi satt här ett bra tag, prata en massa. hon gick för typ en timme sen.
mamma gick precis, hon ska till arlanda och hämta pappa som kommer hem idag!! ÄR SÅ JÄVLA GLAD!! HAR SAKNAT HONOM SÅÅÅ MYCKET! kommer pussa han så mycket när han kommer. min söta bästa underbara pappa!!!! :D:D:D
nej, nu ska jag äta sista biten av morotskaka och se klart på ncis! älskar den serien alltså. sen klockan åtta är de ju de igen. åh, så gött! nu börjar de! puss!

ida & jag någon skoldag, helt mysig bild<3


Kommentarer
Postat av: Ida

söööta vi är! <3

2010-02-17 @ 00:17:54
URL: http://idaellenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0