helgen

gud vilken helg! godmorgon kanske jag ska börja säga, kan inte fatta att jag är vaken den här tiden, galet. speciellt när man somnade vid 06.00 och vaknade vid 08.00. jaja, kanske ska berätta lite om min lilla mysiga helg :)
i fredags så var jag hemma till halv elva kanske? satt här med iuliana, mamma och dani. dani och jag kollade runt på youtube på massa roliga klipp och åt. sen prata vi en del också. sen körde han mig till bredänd, till merre. där han skulle fira sig, kom dit och de var fullt med folk. riktigt nice alltså. det var tänkt att vi skulle till nacka men de var verkligen åt helvete och vi hade roligt hos merre så vi stannade kvar där. vi drack, vissa åt pizza haha... sen var de bara att dansa. vi blev kvar till halv tre eller var de va. kommer inte ens ihåg. kardo och några till kom dit haha riktigt långa jävlar, förutom en snubbe..... hahahahhahaha! jaja! vi gick hem till natalia som bor i huset bredvid. vi var uppe en stund till, tills vi somnade. fyfan vad jag sov! hahaha galet säger jag bara. skönt var de iallafall.
vaknade på lördagen och natalia fixa mat till mig, vi passade andrei och tittade på astrid lindgrens jul. tills dom andra kom hem med donken mat, vi åt donken mat och så gick vi och la oss en stund i sängen. tills vi efter en halv timme gick till köket igen och åt. hahaha, galet. vi åkte till mig, fixade oss lite sådär. sen mötte vi tjejerna i bredäng och börja röra på oss mot mariatorget till jakob. de blev mer chillkväll än fest. men jag mådde skit dåligt men försökte att inte tänka på de så mycket. vi satt, prata, skratta och åt massa popcorn. vi åkte alla in mot slussen för att äta. sen var det att vänta 23 min på tbanan. vem stöter vi på i tbanan då? jo, anotonio. riktig rolig hemväg blev det iaf. satt och skratta åt allt dom gjorde.
vaknade som sagt för ett litet tag sen, mamma bakar sönder här hemma massa gott. mychelle kanske kommer hit. hon skulle nämligen ta ett tåg som åker snart. känner mig helt pigg men endå inte. helgen har vart så skön! love it. tänkte visa er lite bilder nu:) hoppas er helg har vart lika bra som min! puuussis!
o'neil och jag i fredags

påväg hem i fredags

lördag; på väg hem till mig

på väg hem, hahaha luffare

bror & natalia innan vi gick

hos jakob, jag, milko, rey, kristina, natalia, karro och jakob.

tyckte bilden blev lite cool :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0