torsdag kväll

hej gott folk, idag är det torsdag om ni inte visste om det, höhöhhö. kom precis hem. var i skolan på förmiddagen där jag satt med osse och andres. sen åkte jag till mammas jobb där jag satt och lekte med barnen. ska börja jobba där efter skolan, hoppar in några timmar när dom behöver. riktigt nice ju. men hur som helst, gick till 7 eleven för att köpa lite gott till oss, jag köpte en semla.. alltså guuud, de var så gooott! jag älskar semlor! jaja, åkte hem.. träffade mormor och nu sitter jag här i köket och tittar när mormor lagar mat. det luktar fett gott! längtar tills vi ska äta(a) hahaha, jag ba äter och äter och äter. men vafan, love it! nej.. nu ska jag chatta runt lite, hoppas er torsdag har vart bra!
puuusss!
hade på mig min brors t-shirt idag. orkade inte fixa mig imorse.
höhöh, romania tröja :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0