tisdags text, höhö.

hej alla där ute. ligger här i soffan helt mätt, fyfan vad gott de var med västerbottenost paj! mmmh, gottiiiii. var i skolan idag fram till lunch. där efter åkte jag till jobbet, var på mammas avdelning och sov och sen gick jag ner klockan 14 och jobbade. jobbade till 17. det var inte alls farligt. vi var ute en timme och sen gick vi in för fruktstund. tiden gick fort. åkte hem och mötte mamma i skärholmen. har ätit och nu ligger jag här i soffan och tittar på tv. är helt slut. vill bara lägga mig i sängen och sova. ska nog göra det snart.
imorgon ska jag till skolan vid tio och så ska jag prata med lite lärare och sen ska vi redovisa vår case arbete. går nog superduper bra. hähäh, nu ska jag forsätta titta på tv och sen ska jag nog lägga mig... som sagt, helt slut. och behöver verkligen sova!
hoppas er tisdag har vart bra, pussis!
skulle vara sååå härligt med sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0