tisdag morgon

ska snart iväg till tbanan och kanske möta natalia. vet inte riktigt om hon är klar, men jag ska vara i skolan till tio i nio. då jag har matte lektion. matte kan suga piiiiiiiiiiiiiip. efter det har vi case redovisning, fyfan. sen klockan två ska jag iväg och jobba. yes, ni läste rätt. JAG ska jobba. äntligen säger jag bara! vill verkligen jobba lite efter skolan och sådär, så jag får in lite egna pengar. jobbar till 17.00 så jag kommer hem sent, kommer nog va jätte trött! menmen, ha en trevlig tisdag så hörs vi senare under kvällen.
pussis!

tjejerna, sista gången i gby 08.
feeeeeeeettt länge sen!


Kommentarer
Postat av: michelle

my gosh, överdrivet länge sen! but I miss<3

2010-02-09 @ 08:50:51
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0