söndag

kanske skönt med söndag. ja, solen tittar ju fram idag. det ska man verkligen inte klaga på! igår satt jag som sagt bara hemma, satt med grabbarna här ett bra tag. vi åt och prata och sådär. prata även med min farfar i telefon, som jag saknar massor. inatt vaknade jag klockan 05:24, har inte kunnat sova helt lugnt efter det. hade skit ont på vissa ställen och typ grät mig till söms. men hur som helst, vaknade av att jag hörde pappa och daniel skrika som djur. när jag gick upp så såg jag att dom spelade kort, hahahah... gud vad jag skratta. kanske dyker upp en liten video på hur dom såg ut. hahaha, så jävla roligt!
ska snart fixa något att äta och så ska jag städa mitt rum. idag vill jag bara ligga och göra ingenting. men vem vet, kanske dyker upp något senare. nu ska jag hur som helst, städa mitt rum. puss!
gick inte att ladda upp bild, så det får bli ett inlägg utan någon bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0