sl är baaajs!!

JAG ÄR SÅ JÄVLA IRRITERAD!! alla som måste till skolan vet ju varför man är irriterad. det går inga tbanor från norsborg till liljeholmen, allt som rör sig övanför mark går tydligen inte. ALLTSÅ JAG ÄR SÅ IRRITERAD! man måste trängas i en jävla buss i tre timmar för att komma fram till fucking skolan och om man inte går så får man skolk!
5min efter; mamma ringde och sa att jag inte ska till skolan, ska vara hemma och plugga. för det är helt dött i tbanan. mycket bättre! är helt pigg. ska fan plugga idag, ska göra en del i matten och sen vet jag inte. hur som helst. är fett irriterad!! hahahaha, aja... no school, better for me. NU SKA JAG TITTA PÅ TV OCH FÖRSÖKA SOMNA OM EN STUND!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0