seg måndag

måndag gott folk!  vad tycker vi om det? bra eller dåligt? jag tycker dagen har gått snabbt som bara den. gjorde inte så mycket i skolan idag. åt lunch och sen var de iväg på teater. det var en helt sjuk teater. jag lovar. alla blev typ hel psykade. man satt och skratta och såg ut som ett frågetecken nästan genom hela pjäsen. hur som helst. satte mig på tbanan och åkte hem och nu sitter jag här... roligt va? haaa, not. fick ett väldigt roligt samtal på väg till teatern också. fucka ur och fick värsta adrenalinet, mer än så behövs nog inte sägas. men jag förstår inte... varför är man tillsammans med någon om man är så osäker i sitt förhållande. jag hatar verkligen sånna tjejer som inte låter sina killar prata med andra tjejer, som tror att dom äger honom eller något. bitch, please! alltså HAHA, seriöst gör slut om du inte litar på honom wtf!?  jaja, ska sluta vara irriterad och tänka på den där äckliga horan :) höhöhhh..
nu sitter jag här, lyssnar på musik och kollar runt lite. ska sluta skriva också.
hoppas er vecka har börjat lite bättre än min, puss!

jag i lördags/söndags? äta och dricka massa god cider!

mina nya heta rosa skor, love them!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0