måndag kväll

ny vecka gott folk! yes, det började man med matte lektion på morgonen. efter de åkte jag till tacobar med ida och satt där i tre timmar? där satt hon med sin latte och jag med min mat och prata om allt möjligt. det är så skönt att bara sitta med ida och prata om allt, hahaha. vi åkte tillbaka till skolan där vi satt i cafet med andres och osse, vi satt och garva åt allt som hände i cafet. galet, svär man sitter bara där man ser allt, ALLT. vi skratta en massa. hade senare engelska lektion. det gick fort och sen åkte, katra, nadia och ipti till mig. där de blev äta morotskaka och mockarrutor. mmmums säger jag bara! ipti gick efter ett tag. nadia och katra blev kvar. vi satt och prata en del på balkongen, helt mysigt. nu sitter jag här och lyssnar på musik. ska snart äta mat.
hoppas er start på veckan har vart lika bra som min!
puusss!

melissa, jag, yagge, freja & happy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0