lugn torsdag!

hej alla! igår var det en lång dag. orkar inte berätta allt. men ja, vi bråkade med en person på tbanan. men mer än så behövs inte tas upp här. jaja, idag vaknade jag vid tjugo över nio av att mormor skulle gå. satt ett tag här hemma sen började jag åka in till stan för att åka till skolan. träffade nadia i slussen och så åkte vi upp till skolan. där jag inte gjorde något. helt onödigt att åka dit, men sånt är så typiskt min skola... så vad ska man göra. åkte till mammas jobb där de blev lek och bus med alla underbara barn och äta frukt. sen åkte mamma och jag till bredäng för att ta bussen hem. har ätit med mamma också. juste, pappa ringde idag! han är i japan nu, de var tydligen regningt där borta. nu ska jag forsätta titta när min bror spelar och chatta lite. imorgon har jag ingen skola! woooho säger jag bara!
pussis!
jag och min härliga man idag, puuusssssisisissisi på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0