lördag morgon

godmorgon, vaknade för en stund sen då min faster ringde och frågade efter pappa. men han åkte tidigare idag, vid klockan 11 åkte han till kina/japan. natalia blev jätte rädd när de ringde så hon vaknade också. nu är min bror, natalia och jag ensama. mamma jobbar.
igår vid nio så lämnade pappa oss hos tani. vi satt där ett tag medans tani fixade sig, vi prata och skratta. natalia och sofia blev skrämda av tanis historier, hahaha. vi skulle in mot stan vid 23, när vi var vid tbanan träffade vi sofia och seffo. sen när vi var i aspudden så ringde vlad och fråga om vi ville gå på fest, det ville vi ju. så vi gick av i mariatorget. vem träffar jag påvägen dit? jo, marre, verra och natha. dom sa att jag inte skulle gå till festen för att det var i en källare och kefft. hahaha, men vi gick endå, för att cheka läget. vi kom dit, projekt för att komma ner alltså. vi blev helt sådär va är de här? helt mörkt, helt creepy... men vi blev kvar till 03 eller va de var. med tjejerna är det alltid roligt, plus att folket där är helt trevliga så varför ska man gå? bara upp och dansa och vara social. det slutade med att pappa kom och hämtade oss och vi åt på donken. vi somnade direkt när vi kom hem, natalia och jag alltså.
nu ska jag till köket och fixa något att äta. vi får se vad som händer idag!
puuss!
natalia och sofia :)

bjuder på den ;)

jag & rey

rey & sofia

milko, jag, jakob och mustafa

natalia och jakob

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0