in school

uppdate från södermalm. sitter här i skolan och har skit ont i magen och i huvudet. ska kolla igenom en begrepp lista som jag på torsdag ska ha prov i. ska sitta och plugga sönder dom här begreppen så jag får godkänt i de. dagen började med matte lektion, där jag nästan höll på och dö av smärta. efter det så pratade jag med min lärare om några saker. och vi kom fram till en lösning och ska börja med det redan imorgon. ska försöka göra klart två grejer i de. tänker inte ta upp de här, för det är onödigt att alla ska veta.
ska hem snart, för min bror behöver sl kort för att ta sig till stan då han ska på öppet hus. bebisen börjar ju grymnasiet efter sommarn. HAHA, ofta jag kalla han bebis... han är fan större än mig.
nu ska jag kolla igenom begrepplistan och när jag kommer hem ska jag plugga matte! woho säger jag bara!
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0