galet trött

åh, galet trött! gick och la mig vid 04:30 inatt, kunde inte somna för att jag hade så jävla ont så jag sysselsatte mig med glamourama. roligt var det, tills mina ögon verkligen sa ifrån och ville sova. vaknade av ett samtal från mamma klockan 08.30 där hon sa "sara om en halvtimme ska du gå, du ska jobba". gick upp, helt död. sen åkte jag in mot jobbet. jobbade 6 timmar idag. riktigt roligt är det iaf och alla barn är jätte söta och trevliga. slutade klockan halv fem, mötte mamma och så åkte vi in mot skärholmen. där det blev massa shopping! åh, älskar det! älskar allt jag har köpt också, hahaha. sen köpte vi lite mat hem och har precis ätit. gooott som fan! är skit trött och ska snart lägga mig, är helt slut! sov bara 4 timmar ju. galet! nej, nu ska jag duscha och sen ska jag lägga mig. imorgon ska jag vakna klockan 10.00 för att städa min garderob! det behövs! puuuss!

såhär trött är jag typ. bilden är tagen i skolan för inte så länge sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0