fredag så skönt!

ååh, härligt med fredag!  ja, tänker bara ta upp de roliga jag gjort idag... alltså skippar jag skol delen för det är bara tråkigt. träffade andrei och umgicks lite med honom sen träffade jag natalia i gullmars. vi åkte vidare hem till henne där de blev mat, som natalia lagade... gud vad jag åt. hahahha, sen var det bara att åka till tandläkaren. där dom lagade ett hål. nu kan jag inte känna min mun, den känns helt svullen bara. jag hatar den här känslan. jaja, natalia sover här inatt... men kommer snart hit. vi får se vad som händer ikväll. men något blir det!
bjuder på några bilder, skirver senare eller imorgon.
puss!
natalia och jag idag :) vi är så söta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0