fredag 07:55

fredag morgon då. sitter här typ helt död. ska snart iväg till tbanan, ska möta natalia också. eller ja, hon ska hoppa på tbanan i bredäng. sen blir det iväg till svenskan där jag ska ha prov. slutar efter provet. men det blir nog så att jag sitter kvar med ida och gör ingenting. sen ska jag hem, sova lite. behöver inte stressa med min engelska läxa som ska in på måndag. gjorde klart den igår, skönt som fan. vet inte riktigt vad som händer idag. vi får helt enkelt se. nej, men nu ska jag fixa de sista sen går jag ut i de här häärliga vädret som fredagen bjuder på. snö, vind och kyla! skriver kanske senare. puss!

andres & jag för någon vecka sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0