ett tag sen

länge sen:) nu sitter jag här i allrummet helt nyvaken med bror och taia. vi sitter och tittar på tv. blev en sen natt igår. först var vi på 50 års kalas på söder, mycket trevlig att träffa alla och kusinerna speciellt! tog inga bilder tyvärr. men det var roligt, vi planerade en resa till kreta på sommaren. det blir sjukt nice!!! efter festen åkte vi till natalia och hämta henne så hon skulle sova här. blev titta på vänner, vara inne på datorn, prata osv. hade skit ont i min livmoder igår på kvällen. idag vet jag inte vad vi ska göra, hittar väl på något. hoppas er helg har vart bra, min har ju vart rätt så lugn. umgåtts mycket med släkten. snart ska pappa fixa frukost till oss, puss!
lite webcam bilder från igår kan jag bjuda på:)
natalia tycker om och gosa på morgonen, hhihihihi








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0