chill onsdag!

onsdag, två dagar kvar sen är det helg igen! yes, gott folk. det är redan onsdag. är det bara jag som tycker dagarna går skit fort? känns ju fan som det var helg nyss, men ska verkligen inte klaga. bara bra ju! orkar inte skriva så mycket på bloggen idag, ska nämligen plugga lite snart. pappa kom hem igår iaf! så skönt att ha han här hemma ska ni veeeeeeeta. idag var det verkligen chill dag i skolan. vi satt i caféet, kopplade ipoden till högtalarna och spelade musik. satt där och skratta en massa med andres, osse och ida. som vanligt typ. kom hem typ nyss, väntar på att mamma och pappa ska komma hem... dom har nämligen vart på akuten för mamma inte mår bra. nu ska jag plugga! hoppas er onsdag har vart lika chill som min, fyfan vilken skön ooooonsdag! :)
lite bilder från idag, älskar min mobil kamera alltså!


ida & jag är så seriösa, verkligen :) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0