sova?

Är galet trött och äckligt mätt! Sjukt god mat hos solna gänget, haha... vi lekte med iulianas nya systemkamera, får se när jag får tag på bilderna så jag kan lägga upp dom här. Det blir roligt att se dom bilderna haha. Nu är jag jätte trött och imorgon ska vi till mina gudbarn och ge dom lite presenter och sådär, sen ska jag med min bror och kika in på mellandagsrean! Alla som säger att den är keff, är keffa. Man hittar alltid något. På monki, weekday har fettttt billiga jeans nu och allt. Därför älskar man julen i Sverige, för enda fram till nyår är det rea överallt haha! Jaja, ska sova nu men innan det vill jag dela med mig av en bild som får mig att tänka bort till värmen och sommaren.
Godnatt, puss!

Mika, 2010 mamaia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0