mot arlanda!

Tyvärr är det inte jag som åker någonstans, utan min farfar ska hem till Rumänien. Vi åker om tjugo minuter och jag har inte ens klätt på mig så det får bli något snabbt och enkelt. Orkar inte fixa mig eller något, ska ju bara till arlanda och sen hem igen. Juste, pratade med Raluca i typ två timmar igår med webbisen, hahaha så jävla roligt! Sen pratade jag med min fina Polina som jag ska träffa imorgon! Så det blev en sen natt! Haha hur som helst, satte prescis på itunes och lyssar på Kiss Fm. Aja, måste klä på mig! En kvart kvar nu! Kommer sakna min farfar så mycket, inte så långt kvar nu! Om två veckor börjar man skolan och då är man inne på sin sista termin i gymnasiet! GE MIG STUDENTEN 2011! :D Aja, en kvart kvar! Måste gåååå! Pussss!


Raluca & jag i mars 2010! :D Love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0