måndag

Hello there :) Hur har eran dag varit? Min har vart bra är bara galet trött nu alltså! Vaknade ju tidigt för att följa med min mormor till vårdcentralen för att ta bort sina stygn efter operationen. Det gick bra, operationen såg fin ut, så det blir inga problem. Efter det gick vi runt i skärholmen i flera timmar, både mormor och jag fick hem lite saker. Är rätt så nöjd med rean endå, fick inte hem värsta mycket men tre tröjor fick jag hem! Så det är ju bra! Köpte även presenter till min kusin Maria. Efter ett tag så blev vi hungriga så mormor bjöd på mat, blev en fet pasta! Sen var det bara att åka hem och fixa sig lite snabbt för att åka vidare till farsta för att fira lilla plutten! Det var trevligt, alltid roligt att vara med kusinerna, kan verkligen inte fatta att hon är 13 år! Hon kommer liksom alltid vara 7 år som bara vill äta pannkakstårta.
Snart ska jag lägga mig, är helt slut! Och imorgon åker ju tataie(farfar) hem! Kanske inte har skrivit det, men han har vart på besök här i en vecka. Det har vart skönt att ha han här liksom, han är så rolig att prata med och skratta gör man alltid med honom haha. Nej, nu ska jag sova! Godnatt, puss!

Bilder från idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0