home

Hejsan alla! Nu är jag hemma, efter en lång natt hos Natalia. Vi var uppe till vädigt sent på natten, skrattade och spelade på hennes mobil. Sen när man sover hör man den där lilla Kipper skälla, svär jag ville bara upp och strypa den där lilla hunden men det kunde jag inte göra ju, hahah. Men han sa förlåt sen mot allt sitt skällande genom att komma till mig och pussa sönder mig, den där lilla söta djävulen! Mamma och pappa kom och hämtade mig och vi åkte till skärholmen för att handla lite, bland annat lite till mig då jag börjar bli sjuk så det var bara att gå in på apoteket och shoppa, HAHAHA.
Nu gör mamma och pappa hokuspokus mediciner till mig, får vi se om dom hjälper. Sen ska mamma laga mat och sen ska jag kolla på greys anatomy! :D Imorgon är det nyår, helt sjukt. Fyfan, tänk imorgon är det sista dagen på det här året, sen är det 2011 och det här året ska vara bäst, jag ska göra det till de BÄSTA året. Nej, nu ska jag dricka allt det här mamma och pappa har gjort till mig! Hoppas ni är friska och glada, vi hörs senare! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0