gud så länge sen!

Ska inte sitta här och skriva om allt jag har gjort på sista tiden, för det har jag verkligen inte tid med. Men anledningen till att jag har slutat blogga är för att jag haft mycket i skolan och inte heller haft någon ork till att skriva något vettigt eller något alls. Men nu ska jag försöka igen, kanske för att julen är över... jag vet inte. Men det här blir bra! Nu kör vi!

Ja, GOD JUL på er! :D Har ni fått fina presenter? Jag har fått massa fint och firat det så härligt. Först med familjen och sen kom släkten. Det var så mycket presenter, inte vart så på ett tag faktiskt men iår fanns det massor! Åh, man blir så glad på julen, stämningen är så härlig! Åh, känner mig fortfarande mätt efter igår! Det var så sjukt mycket mat och det finns sjukt mycket kvar! Vi satt och åt, hade det mysigt och skrattade. Efter maten gick vi ut och letade efter vår käre tomten, som vi inte hittade iår heller:( Kanske nästa år?! :D Efter presenterna blev det fika och sen gick vi kusinerna och satte oss alla i mamma och pappas säng och sov. Bob somnade, Maria somnade och min bror somnade. Det blev till sent dom åkte vid tre tiden och själv somnade man vid fyra.

Idag då? Vaknade sent, chattar med några styckna och snart ska man fixa sig för att åka till solna och fira jul där igen! Saknar Iuliana och Amanda sådär lite superduper mycket ju! Man har alltid så roligt med dom! Så jag ska nog äta lite citronpaj som blev över från igår och sen fixa mig, halv fyra åker viiii!!!

Shoppa sönder på mellandagsrean folk! :D

Åh, alla fina julklappar och vår gran!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0