vuxit upp?

jag har bara suttit och tänkt på rumänien, alltså... förra året saknade jag allt så mycket, så himla mycket och det enda jag ville var att åka tillbaka till allt. jag älskade allt med rumänien. men nu, jag vet inte vad som har hänt... jag kanske har vuxit upp? jag vet inte. missförstå mig inte nu, jag saknar alla mina fina vänner... inga ord kan förklara hur mycket jag saknar dom men rumänien som land, saknar jag inte alls. för rumänien som land är inget bra land att bo i. jag hatar folk som skryter om hur mycket pengar dom har och tror sig så mycket bättre än andra, när dom visar allt dom har. och tro mig, det finns fullt av sådanna människor i rumänien. och folk ljuger för att få "status". sånt gillar inte jag alls. alla mina rumänska vänner här och släktingar dom säger att jag har tur, tur att jag har mina vänner där borta... för det är inte alls så många rumäner som är så snälla och är så smarta. jag förstår ju inte att jag har "tur" för jag är så van vid att ha bra människor i min omgivning, men när jag tänker på det så förstår jag vilken jävla tur jag har. jag älskar mitt baneasa! :D
saknad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0