tierd all the time

nej, sover inte... typ första gången jag är uppe så här sent sen jag kom hem. vet inte vad det är med mig, är trött hela tiden! alltså utan att överdriva, hela tiden. om det forstätter så här måste jag typ till läkaren. är trött och har ont i huvudet, fan inte nomalt. aja, vi har haft det mysigt. natalias föräldrar kom förbi och vi pratade om allt möjligt. nu sitter jag och tittar på en film som går på trean, skit rolig! nej, imorgon ska vi till iuliana grilla och ha det mysigt... det var så länge sen!
jag uppskattar verkligen allt jag har här hemma och jag älskar sverige. men ja, rumänien är rumänien. jag saknar inte RUMÄNIEN jag saknar mina fina vänner där borta. skulle vara så jävla perfekt om dom också var här!

jag och min fina rux! te iubesc ruxandrika94! :)) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0