sova, sova, sova... & shoppa

tisdag den 3 augusti, och vad har jag gjort idag? sovit och legat i sängen. typ hela dagen. förutom tre timmar då jag shoppade, fick hem en massa saker och inte bara till mig själv, till pappa, mamma och bror också! älskar att ha mina egna pengar och slösa lite här och där. sen har vi ätit middag och pratat i flera timmar, min fina familj! köpte även lite gott till oss när jag var nere i centrum så vi åt gott och tittade på film. nu är det sex and the city på tv och jag ska nog lägga mig i sängen och njuta av att bara ligga. näe, nu ska jag borsta tänderna sen blir det sova! puss!

yep, det här har jag gott runt med här hemma. shorts från barcelona & nya tröjan från gina tricot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0