söndag

söndag den 22 augusti, jag veeet!!! jag är sämst på bloggen nu, men skolan har börjat och så har jag jobbat! har verkligen inte haft någon lust alls att blogga då! har vart sjukt trött också. och nu är det skola 100% som gäller för mig! hur som helst, igår var fuentes hos oss vi år supergod mat och supergod efterrätt! jag älskar att ha dom här, för det första är det gott sällskap och sen är det ALLTID god mat när dom kommer hit! jag somnade jätte tidigt, somnade vid tolv och vaknade precis. alltså sov jag 12 timmar. och nu känner jag mig seg och hungrig, men det ska kunna fixas!
idag vet jag inte vad vi ska göra, hör någonting om nynäshamn, men vi får se vad det blir av dagen. nu ska jag fixa något att äta! puss!

våra söta kattungar i rumänien,  vi har en till grå med lika blåa ögon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0